Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine moj-moj.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S Spletno trgovino moj-moj.si(v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p.(v nadaljevanju »ponudnik«)

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli ponujeni preko spletne trgovine Moj moj so del ponudbe podjetja Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p.
Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo 22% DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • po povzetju ob dostavi

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu poslana preko e-poštnega sporočila.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 3. koraku spletnega nakupa. Po kliku na Vnesi promocijsko kodo se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@moj-moj.si z jasnim naslovom sporočila STORNACIJA.

2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša kot 3 delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@moj-moj.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če je embalaža (npr. Darilna škatla) sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Zaradi občutljivosti naših izdelkov, tako vsebine kot embalaže, priporočamo, da v primeru odstopa od pogodbe, to storite nemudoma.

Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje dva delovna dneva po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 5 delovnih dni po prejemu naročila,
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.

Za dostavo pošiljk je izbrana Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je naslednji in je odvisen od vrednosti naročenih izdelkov  (cena vsebuje DDV):

Vrednost izdelkovStrošek dostave
0,10 – 10,00 EUR
10,01 – 20,00 EUR
20,01 – 30,00 EUR
30,01 – 40,00 EUR
40,01 naprej

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja Sectigo PositiveSSL, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri izdanih naročilih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika.. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Osebni podatki / politika zasebnosti

V podjetju podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. se zavedamo kako pomembna je varnost vaših osebnih podatkov,

Vabimo vas, da si v nadaljevanju preberete kako podjetje podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. ravna z vašimi osebnimi podatki.

Spoznali boste katere osebne podatke zbiramo o vas, na podlagi česa jih zbiramo in za katere namene jih obdelujemo.

Politika zasebnosti podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. je skladna z zakonom Republike Slovenije in Uredbo GDPR.

Zajema:

  • kontaktne podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. in kontakt pooblaščene osebe za varstvo podatkov,
  • pravne podlage in nameni obdelave osebnih podatkov,
  • vrste osebnih podatkov, ki jih zbiramo,
  • uporabo piškotkov in sorodnih tehnologij,
  • upravljanje nastavitev zasebnosti,
  • posredovanje osebnih podatkov,
  • roke hrambe osebnih podatkov,
  • varstvo osebnih podatkov,
  • pravice posameznikov v zvezi z osebnimi podatki, vključno s pravico do pritožbe,
  • spremembe politike zasebnosti.

Nameni in uporaba podatkov

podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. zbira, beleži, ureja, shranjuje, posreduje in drugače obdeluje osebne podatke, ki jih imamo o vas za različne namene.

  • identifikacije posameznika
  • za zagotavljanje podpore uporabnikom
  • v primeru nakupa pa z namenom izvedbe naročila (dobava, dostava izdelkov, izdaja računa, reševanje morebitnih zahtevkov kupca (reklamacije, garancije)
  • za hrambo zgodovine nakupov
  • za izvajanje morebitnih postopkov izterjave ter za lastne računovodske in davčne potrebe

Katere osebne podatke zbiramo?

  • osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo za zagotovitev varnosti in uporabe naših storitev.
  • podatke o nakupu in načinu plačila
  • zbiramo tehnične informacije vašega brskalnika, računalnika ali mobilne naprave

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah, ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Posameznik ima ustavno in zakonsko pravico do varstva svojih podatkov – pravico do samo-odločanja o svoji informacijski zasebnosti in v tem smislu piškotki pomenijo poseg v njegovo zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje.

Nova zakonodaja uporabe piškotkov ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila – pod kakšnimi pogoji in kako je piškotke in podobne tehnologije dovoljeno uporabljati. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

Ime piškotkaNamenČas piškotka

Osebni podatki in njihovo posredovanje

Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki ne bodo predani tretji osebi.

  • Informacije javnega značaja. Nekatere informacije o vas so tudi javno dostopne, npr. podatki ob objavi komentarja pod izdelkom v spletni trgovini ali komentiranje na socialnih omrežjih.

Varstvo osebnih podatkov

Da bi zagotovili kar največjo varnost vaših osebnih podatkov, uporabljamo več tehničnih in organizacijskih orodij in ukrepov. Prizadevamo si za najvišjo stopnjo varnosti vaših osebnih podatkov a ne moremo zagotoviti 100% varnosti posredovanih osebnih podatkov ter nismo odgovorni za krajo, uničenje, izgubo ali namerno/nenamerno razkritje osebnih podatkov ali informacij.

Kako dolgo hranimo osebne podatke?

Osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika.

Temeljne pravice posameznika

V podjetju podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. vedno omogočamo uresničevanje posamenikovih pravic.

  • Pravica do seznanitve. Posameznik ima vso pravico, da izve katere podatke o posamezniku zbiramo, za kater namen in kako dolgo, od kod pridobivamo osebne podatke in kdo jih še obdeluje.
  • Pravica do izbrisa. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku zahteva, da mu podjetje podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p. omogoči izbris osebnih podatkov.
  • Pravica do popravka. Če posameznik opazi, da so njegovi osebni podatki, ki jih hranimo nepopolni ali napačni, ima pravico zahtevati popravek ali dopolnitev.
  • Pravica do omejitve obdelave. Posameznik lahko zahteva, da njegove osebne podatke posebej označimo in jih izvzamemo iz kakršnihkoli obdelav. Omejitev obdelave je časovno omejena in ne trajna kot izbris.
  • Pravica do prenosljivosti. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku zahteva, da se mu omogoči posredovanje osebnih podatkov posamezniku ali prenese na upravljalca po posameznikovi želji
  • Pravica do ugovora.
  • Pravica do preklica soglasja. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku prekliče svoje soglasje za namen obdelave osebnih podatkov.

V podjetju podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p.si pridržujemo pravico do sprememb politike zasebnosti. Vse spremembe bodo objavljene na tej strani.

Upravljalec osebnih podatkov in kontakt

Upravljalec osebnih podatkov je podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p., Gosposka ulica 18, 2000 Maribor.

Vsa vprašanja zvezi s to Politiko zasebnosti, zaupnosti vaših osebnih podatkov, načinu obdelave ali na vaše zahteve v zvezi z uveljavljanjem pravic v zvezi z osebnimi podatki, lahko naslovite na odgovorno in/ali pooblaščeno osebo za varstvo podatkov pri podjetje Zlata nitka – trgovina Nada Ivanovič s.p., na naslovu info@moj-moj.si

Za vsa dodatna vprašanuja smo vam na volji na telefonski številki 040124407 ali info@moj-moj.si

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@moj-moj.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!